آیا می توانم دارچین کمک به کاهش کراتینین خون؟
نوشته شده توسط : rshaole

آیا می توانم دارچین کمک به کاهش کراتینین خوندارچین می تواند به کاهش سطح کراتینین در خون کمک کند؟ دارچین دارای ارزش فراوانی پزشکی و جلوگیری از نارسایی مزمن کلیه (CRF) و تقویت دولت از کلیه کمک می کند. خوب دارچین سطح کراتینین در خون را کاهش می دهد؟

تا کنون، هیچ مطالعه که نشان داده اند که دارچین کراتینین به حالت عادی کاهش می دهد وجود دارد. اما در نفروپاتی دیابتی، آن کمک می کند تا کنترل شرایط این بیماری است. نفروپاتی دیابتی است با اشاره به بیماری کلیوی ناشی از دیابت در دراز مدت. خون بالا سلولهای خسارت قند کلیه دائمی و بافت. و در نتیجه، در کنترل قند خون مهم برای محافظت از عملکرد کلیه و کاهش کراتینین خون. دارچین کمک می کند تا کنترل کراتینین خون و کند کردن پیشرفت نفروپاتی دیابتی.

افزایش کراتینین به دلیل بدتر شدن عملکرد کلیه، و بنابراین به منظور کاهش کراتینین از ریشه، به تقویت عملکرد کلیه لازم است. در سلول های کلیه آسیب دیده، سه نوع وجود دارد: سالم، آسیب دیده و سلول های مرده. ما هیچ چیز را برای بافت در حال حاضر مرده انجام نیست، اما ما می توانیم سلول های آسیب دیده تعمیر و بازگرداندن عملکرد خود، بهبود عملکرد کلیه. برای این منظور، ما انجام روش های مختلف درمان طب چینی: داروهای میکرو چینی Osmotherapy، درمان وبسایت های کوان، انما، حمام پا، حمام درمانی برای کل بدن، decoctions، طب سوزنی، فتیلهگذاری، ماساژ و دیگران است. آنها می توانند گردش خون تسریع، افزایش جریان خون به کلیه ها، آسیب دیده را ترمیم سلول ها و بافت کلیه، بهبود عملکرد کلیه و ارائه مواد مغذی لازم کلیه ها.

اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کراتینین، ما یک پیام را ترک زیر تماس بگیرید و یا + 86-311-89261580 و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک می !!!





:: برچسب‌ها: کراتینین,دارچین,بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: